Aankomst bij gastgezin - Reisverslag uit Sylvania, Verenigde Staten van Jari Berg - WaarBenJij.nu Aankomst bij gastgezin - Reisverslag uit Sylvania, Verenigde Staten van Jari Berg - WaarBenJij.nu

Aankomst bij gastgezin

Door: Jari

Blijf op de hoogte en volg Jari

19 Augustus 2013 | Verenigde Staten, Sylvania

Halloo,

Na een paar geweldige dagen in New York ging het dan toch beginnen!
Ik ga naar m'n gastgezin!
'S ochtends vroeg zijn we met een klein groepje naar new york la guardia airport gegaan om daar onze vlucht te pakken.
Eerst ben ik naar Chicago gevlogen om daar over te stappen naar Toledo.
Toen ik aankwam in Toledo stonden Jay en Mariano me op te wachten .
Jay is te grappig voor woorden haha en Mariano is ook een aardige gozer !
Na mijn aankomst zijn we even maar de Mall gereden en naar Dicks Sporting goods waar Mariano en ik allebei een paar schoenen kregen van Jay .
Ik heb bij de footlocker de nieuwste Lebron soldier schoenen gekocht :D

Daarna zijn we even naar Jay z'n broer gereden in Michigan en toen zijn we eindelijk naar Sylvania (thuisfront) gegaan.
Het hele gastgezin is echt heel aardig en we mogen alles , Dominic liet gelijk al zijn speelgoed zien haha.
Iedereen heeft hier trouwens een basket en speelt basketball.
De buurjongens zijn erg goed en vroegen meteen of ik mee deed met een pickup game !
Het huis is trouwens echt MEGA groot :0

Vanavond zijn we ff naar een baseball game gegaan van Jay , dit was ook leuk om te zien.
Ik denk dat ik elke dag ga trainen :)
We zitten nu op de bank filmpje te kijken en ik ga straks maar naar bed want ben erg moe van al het reizen.

Ik zal proberen een aantal foto's toe te voegen.

Laturrrr

  • 19 Augustus 2013 - 07:22

    Koen Jorink:

    Leuk om je verslagen te lezen Jari! Blijf trainen maar wordt niet te goed anders kan ik je niet meer hebben

  • 19 Augustus 2013 - 08:34

    Oma:

    Hoi JARI OMA gaat alle dagen kijken of er al een berichtje op de computer staat en ja hoor maandagmorgen half 9 leuk verslag oma is blij dat je geniet .
    Doe even goed maar een beetje rustig aan ,dan komt het allemaal goed .
    Lieve groetjes OMA!!!!

  • 19 Augustus 2013 - 09:48

    Marcel En Avelien:

    Hoi Jari, goed te horen dat je zo gastvrij bent onthaald. Geniet er van man. Respect dat je dit doet man. Groetjes van ons.

  • 19 Augustus 2013 - 12:12

    Linda Groen:

    Hey Jari,

    Super leuk om te lezen dat je zo warm onthaald bent, super gewoon. En niet te goed worden he met Basketbal, straks willen ze je niet meer kwijt, en dat willen wij natuurlijk weer niet.

  • 19 Augustus 2013 - 13:17

    Angelique De Pie:

    Hi Jari,
    Eindelijk ben je bij het gastgezin aangekomen... fijn dat ze aardig zijn!!
    En ja, basketball..natuurlijk helemaal het einde voor jou, iedere dag trainen, wow..
    Succes!! Liefs, JAJJ

  • 19 Augustus 2013 - 14:07

    Carola Smit:

    Hallo ondernemende stoere Jari,
    Je kent mij helemaal niet, maar ik jou wel, vanaf je geboorte, jouw Paps en ik hebben samen bij Verwol gewerkt, je Paps en de radio waren de beste vrienden in de fabriek!!!
    Ik vind het heel dapper dat je dit gaat ondernemen en heel lief van je ouders die jou deze mogelijkheid geven, super hoor!
    Ga jouw reisverslagen zeker volgen, heel prettig dat je een heel leuk gastgezin hebt getroffen, maakt jouw verblijf daar des te aangenamer!
    Wanneer begint jouw Highschool?
    Lieve groetjes Carola

  • 19 Augustus 2013 - 17:50

    Michel:

    Gaaf Jari!! Heel veel plezier en veel posten!!

  • 19 Augustus 2013 - 18:36

    Jamilla:

    Hey neef !
    Ben blij dat je het zo naar je zin heb in Amerika gaaf man.
    Nu heb je elke seconde van de dag wat te doen en hoef je niet binnen te zijn dan kan je ezellig met dir jonegebs van de buurt basketballen toff !
    Ik mis me grote neef nu al hoor !!

    Nog heel veel plezier !

    Heel veel groetjes en kusjes van je lieve nichtje ♥♡♥

  • 19 Augustus 2013 - 18:40

    Gabriëlle:

    Hee kanjer,
    Wat leuk te lezen dat je het zo naar je zin hebt al.
    Wat lief dat je een paar schoenen kreeg! Top man.
    Gelukkig dat iedereen daar basketball speelt, zou toch jammer zijn als dit niet zo was....
    Heerlijk zeg dat je een een warm nest terecht bent gekomen.
    Heb je een eigen kamer of moet je er eentje delen?
    Heb eigenlijk best veel vragen, maar weet ook dat je ze niet allemaal kan beantwoorden. Ben zo benieuwd naar je belevenissen dat ik je zeker blijf volgen.
    Lieverd heel veel plezier en dikke kus van mij xxxx

  • 19 Augustus 2013 - 18:47

    Jari:

    Bedankt iedereen !
    Mijn highschool begint Vrijdag.
    Ik heb een eigen kamer met 2 persoons bed ;

  • 19 Augustus 2013 - 19:22

    Rina Wolf:

    He Jari,

    Gaaf te lezen dat het goed gaat.
    Heerlijk he die grote bedden die ze daar hebben....straks nog ff naar de wallmart en je bent helemaal ingeburgerd hahahaha.
    Nou heel veel plezier en ik zit stiekum in je rugtas.

    Gr Rina

  • 20 Augustus 2013 - 22:02

    Malenka:

    Hoi Jari,

    Fijn dat je het daar zo naar je zin hebt. We vonden de reis al een beetje spannend maar dat is allemaal goed gekomen. Top dat je gastgezin zo vriendelijk is en dat je nu al het baseball gezien hebt.
    Nou geniet er van en we blijven je volgen!

    Groetjes van Paul en Malenka

  • 25 Augustus 2013 - 10:48

    Oma:

    Hoi JARI!!!even een groet van oma ,door mama blijf ik ook op de hoogte van jou .
    Je hebt de eerste schooldag er op zitten ,ja zo gaat dat .
    Oma heeft zondag haar verjaardag gevierd ,het was gezellig.
    Je foto hangt in de kamer zo ben je er evengoed bij !!!!
    Jari groetjes en tot het volgende berichtje .
    LIEVE GROETJES OMA !!!!

  • 25 Augustus 2013 - 20:14

    Gerard,Sandra,George En Andrew Van Den Berg.:

    HI jariboy,hoe gaat ie daar? Zeker goed denken wij. Wij zijn erg trots op jou omdat je zo stoer bent dit fantastische avontuur aan te gaan. Wie weet treden er nog meer neven in jou voetsporen. Deze levenservaring zal je zeker sterker maken en wijzer voor de rest van je leven. Als ik terug denk aan de States,krijg ik weer die kriebels en wil ik weer terug. Jou foto bij het vrijheidsbeeld bracht ons terug in de tijd met jou grijns op je gezicht,te gek!! Alle indrukken die je de komende tijd zal beleven zal je later nog eens goed op een rijtje zetten en herbeleven omdat alles zo snel voorbijzoeft. Op de highschool ga je het zeker redden en je gastgezin lijkt ons een hartverwarmend gezin. Wij zullen je verslagen blijven volgen en de what'sapp blijft standby!! Have faith, en in god we trust. God bless you!! Groetjes van ons allemaal en may THE force be witch you! Xxxxxxx.


    i

  • 03 Oktober 2013 - 15:17

    Suze Verhiest-Muller:

    Hi Jari,
    Stoer van je zeg, naar de states. Goed voor je Engels en goed voor je ervaringen. Have fun and enjoy the USA way of life.
    Groetjes
    Suze

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jari

Actief sinds 16 Juli 2013
Verslag gelezen: 742
Totaal aantal bezoekers 19257

Voorgaande reizen:

14 Augustus 2013 - 07 Juni 2014

Jaar highschool in Sylvania, Ohio USA !!!

Landen bezocht: